ZAPYTANIE CENOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro
Zamawiający: GMINA JAROCIN 37-405 Jarocin 159 zaprasza do złożenia oferty na: 1.Przedmiot zamówienia: „Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Jarocin” Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących uchwał: 1) Uchwała Nr VI.36.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Jarocin dla działek położonych w rejonie rzeki Gilówka – Zadanie nr 1; 2) Uchwała Nr VI.37.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Jarocin (część Majdan Jarociński) – Zadanie nr 2; 3) Uchwała Nr VI.38.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Jarocin (część Przymiarki) oraz w miejscowości Majdan Golczański (części Knieja i Biedaczów) – Zadanie nr 3; 4) Uchwała Nr VI.39.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w miejscowości Majdan Golczański (część Załomy Majdańskie) – Zadanie nr 4; 5) Uchwała Nr VI.40.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w miejscowości Mostki (część Podpory) – Zadanie nr 5; 6) Uchwała Nr VI.41.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w miejscowości Szyperki– Zadanie nr 6; 7) Uchwała Nr VI.42.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w miejscowości Domostawa– Zadanie nr 7; 8) Uchwała Nr VI.43.2015 Rady Gminy w Jarocinie z dnia 18 maja 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w sołectwie Kutyły– Zadanie nr 8.
Zakres zamówienia: 1. 1. Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresach obszarowych określonych w/w uchwałach Rady Gminy Jarocin, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i regulacjami dyrektywy INSPIRE – po 5 egz. wersji papierowej i elektronicznej. 1.2. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko na potrzeby uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – po 4 egz. egz. wersji papierowej i elektronicznej. 1.3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – po 3 egz. egz. wersji papierowej i elektronicznej. 1.4. Wykaz opracowań określonych w pkt 1.1 – 1.3 nie wyczerpuje zakresu koniecznych do wykonania opracowań, uzyskania uzgodnień i opinii niezbędnych do uchwalenia prawomocnych dokumentacji planistycznych. 1.5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych opracowań zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych obowiązujących w chwili zawarcia niniejszej umowy. 1.6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także czynności związane z: a) opracowaniem dokumentów niezbędnych w trakcie prac planistycznych, m.in.: zawiadomień, obwieszczeń, ogłoszeń, pism, wyjaśnień, rozstrzygnięć, wykazów, b) uczestniczeniem Wykonawcy w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska, dyskusjach publicznych, spotkaniach roboczych, sesjach Rady Gminy w Jarocinie i innych gremiach rozstrzygających o przyjętych rozwiązaniach, c) bieżącym nadzorem nad prawidłowością podejmowanych przez Zamawiającego decyzji i czynności administracyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia. 1.7. Opracowania wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, w szczególności: a) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.), c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), d) pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. 2. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia 2.1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy 2.2. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy 2.3. Kryterium wyboru oferty – cena 100% 2.4. Obliczając cenę oferty należy uwzględnić kosz wszelkich prac, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do kompleksowego wykonania zamówienia. 2.5. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę ryczałtową podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny. 2.6. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty nie podlega waloryzacji. 2.7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2.8. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 3.2. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły ,,spełnia” albo ,,nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. 4. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1) na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki a) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania w zakresie zagospodarowania przestrzennego. 2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 2), b) informacja (na formularzu ofertowym) o prowadzonej działalności w zakresie projektowania w zakresie planowania przestrzennego oraz wykaz prac urbanistycznych zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat działalności (na formularzu ofertowym) 5. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy przesłać faxem na numer (15) 8713138, pocztą elektroniczną na adres: jarocin@kki.pl lub pocztą na adres Jarocin 159, 37-405 Jarocin w terminie do dnia 10.11.2015 r. do godz. 09.00. z dopiskiem w tytule wiadomości lub na kopercie: Oferta na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Jarocin. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę. 6.Termin otwarcia ofert: 10.11.2015r. godz. 10:00 7.Warunki płatności: 14 dni od doręczenia faktury/rachunku 8.Osoba upoważniona do kontaktów: Marzena Olszówka 9.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. 10.Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN 11.Dodatkowe uwagi: Złożenie oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia
WÓJT GMINY
Zbigniew Walczak
Otrzymują: 1 x adresat 1 x a/a
Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Projekt umowy 4. Załączniki graficzne (8szt) - kserokopie map z oznaczeniem terenów objętych przystąpieniem do sporządzenia w/w opracowań planistycznych
Załączniki do pobrania:
Formularz oferty Oświadczenie Projekt umowy Załączniki graficzne |